Selam🤗eger riskli hamilelik degilsi bastan beri yürüyün hem kondisyonunuz artar hemde hareket herzaman icin cok iyi ve saglikli bisey, sonradan baslarsaniz zor gelebilir. Benim annem hep der oturup durma bol hareket et hem daha kolay dogururusun der😄☺️❤️