MyUniqueBaby bunun bazen sebebi olabilir bazende hiç bir sebebi olmayabilir aslında kısacası takdiri ilahi benlm 2 gebelik kaybım var ilki 7 haftalıktı kese yanında kanama alanı vardı o kanama alanı keseyi bozdu ve 7 haftalıkken kaybettim ilk meleğimi daha sonra kürtajdan sonra oğluma hamıle kaldım onu da 18 ay önce 38 haftalıkken anne karnında kalbi durdu onun bilinen bir sebebi yoktu gebelik boyunca yapılan testlerimiz temiz cıkmıştı gebelik şekeri tansiyon falan kordon dolanması gelişim geriliği hiç bir sey yoktu daha sonra genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan yapıldı onlar da temiz cıktı doktorum dogal ölüm nasip neyse o oluyor canım bizim elimizden gelen hiç bir sey yok inan rabbim bana tekrardan bir evlat nasip etti cok şükür 68 günlük bir oğlum daha var rabbim ona ömür versin inşallah 🤲