Maalesef bende aynı duygulardayım. Her ağrı sızı da korkuyorum. Aklıma hep en kötüsü geliyor. Hareket etse rahatlayacağım diyorum ama onda da yine hareketsiz kaldığı anlarda korkuyo insan. Annelik garip bişey gerçekten. Allah korktuklarımızla imtihan etmesin. Evlat acısı göstermesin kimseye.