Kbrasln ya benim bel ağrım hep oluyor o yüzden anlamıyorum. 2 gün falan sol kasığıma ağrı girip durdu. Bi rahatsızlık hissi oldu. 2 gündür de göğüs ağrısı başladı ama o da her adette olur bende. Bugün biraz vajinal ıslaklık başladı gibi. Hiç bilmiyorum yani. Çok umudum da yok