Hamisse Nzlozkn Benim 28 den sonra iştahım biraz daha açıldı yine cok fazla yemiyorm ama bunada şükür 🤭
Mk34 29 a girmek üzereyim.Henüz çok agırlaşmadım fakat eskiye göre gittikçe çöküyorum sanırım😅😅Hayırlısı olsun yolu çoğu bitti azı kaldı diyelim🤩
Uraz_momy 31+5 im çok fazla ödemim oluyor ayaklarım balon gibi şişiyor özellikle bu hafta çok kilo aldığımı hissediyorum. haftaya kontrolüm var. sizlerde durum ne