Hamisse Hayalllllll Bende arada oluyor ya hicbirsey yapasm gelmiyor. Yapasım gelincede bir güzel ince temizlk yapıyorum durdurabilene aşk olsun😅😅
Belinay035tp Sürekli bi yatış pozisyonundayım 2 yaşında kızım var oda olmasa heralde kimse beni kaldıramaz 😂
SevincGancali Ben bayaa ağırlaştım. Bir az ayakta kalınca belim ağrıyor. Bu günü kendime yatak günü ilan ettim 😆
Hamisse SevincGancali Arada öyle yapmak lazım akşama kadar yatmak lazmm😅😅 uykusuz gecelerde arıyabiliriz bu günleri🤭
Sibel5435 Sizinde ara ara alt karın tarafınız ağrıyor mu ben de 30+3 üm çoğu zaman ağrım var yatıyorum hep
SevincGancali Sibel5435 ben yemek yaparken ve ya evi temizlerken ayakta kaldığım zaman sonra ağrıyor. Bir de bebek aşağıyı tekmelediyinde bir az rahatsız ediyor
a_burcu_bur Hamisse 31+2den 🙋🏻♀️ şu zamana kadar çok rahattım ama 30 sonrası cidden zor oluyomuş. O yana dön bu yana dön, rahat uyuyamıyorum gibi. Otururken iyi desem ayağa kalkınca ayaklarım ağrıyo, ödem oluşuyo. Bana bi fenalık geldi 😝😂
Nzlozkn Yemeniz nasıl kızlar 30+2 yim hiç iştahım yok saat 3 olmuş daha yeni zorla iki lokma yedim midem almıyor açlık hissetmiyorum yemeyince çocuk da hareket etmiyor psikolojim bozuldu artık
Hamisse Nzlozkn Benim 28 den sonra iştahım biraz daha açıldı yine cok fazla yemiyorm ama bunada şükür 🤭
Melistr Hamisse bende şuan 31+6 oldum. 30 a kadar cok iyiyidim ama ağırlaştım artık bir de işe gidiyorum o da çok yormaya başladı artık beni 😂