Nilgun75 Kizlar bugun tam 35+5 gunluk hamileyim ve ayin 2 sinde ekstra detayli ultrason sonrasi ,ayin 17 sinde épidural normal dogum icin gun verildi,sizde durumlar ne alem de safaklari alalim 😉
yoncakns Nilgun75 47 günüm kaldı 15 gün sonra doğum şekli ve zamanına karar vereceğiz doktorumla çok heyecanlıyım geri sayım başladı 😍
Nilgun75 Yarendurmazz insallah Hayirlisiyla gelirler insallah Benim bebek biraz kilolu mecburen 17 sine kadar bekleyip suni sanci verecekler
Didemmmmm Nilgun75 100🙏🏻💙 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💙🧿
Asil_21 Nilgun75 bende 35+5 im 🥰 doğum suni sancıyla olucak sanırım, Epidural normal doğum için gün verilebiliyor mu
hugeeyedgirl Nilgun75 oyy neredeyse peş peşeymişiz, 35+2 benim, 30ağustostaki kontrolü bekliyorum doktorla doğum konuşmak için 🥰 epiduralli normal doğum için nasıl gün kararlaştırdınız, suni sancıyla mı başlatacaksınız doğumu?
Nilgun75 hugeeyedgirl Evet canim bebek kilolu o yuzden en gec 17 sine kadar bekleyecegiz sonrasi suni sanci verecegiz dediler canim hayirlisiyla insallah
KbrAtbs Nilgun75 Ben 34+5 oldum ama dün doktora gittim kızım 2 hafta önde. Doktorum 2 hafta sonra gel doğumu konuşalım dedi. Çok heyecanlıyım 🤗🤗🤭😍
Gulsumm1859 38+4 teyiz hala bir hareket yok. Beklemedeyiz. Uygulamaya göre son 10 🤭normal doğum için gün veren doktorlar o kadar erken nasıl öngörüyor anlayamadım sonuçta doğal bi süreç bu belli olmaz ne zaman geleceği
Nilgun75 ATC bende tirsiyorum épidural de normal de agri olmuyor ilkinde olmamisti,kac gundur dogum videosu izliyorum onlar bagirdikca ben eyvah diyorum