Yagmur00 canım zıbın aldım e bebekten çok küçük almadım genelde 6 ve 9 aylık aldım büyük büyük giysin hastane çıkışı 10 lu 2 tane aldık onun içinde zaten var zıbın battaniye vs. Çok küçük almadık kıyafetlerini. 2 tane kalın battaniye aldım polar olandan e bebekten. Beşik aldık dolap aldık onlar gelicek işte ufaktan havalandırıp başlıcam kısmetse yıkayıp ütülemeye çünkü çok ağırlaşınca ben yapamam onları kendim yapmak istiyorum erken biliyorum ama dolapta duracak sonuçta :) 5 Li takımlardan aldık 5-6 tane normal tulum aldık ⅘ tane falan küvet aldık katlanılanlardan tırnak makası aldık banyo süngeri vs. Biz bitirdik teyzesi sende başla ufak ufak sonra hem maddi açıdan hemde kendini beden olarak çok zorlama bi anda almak maddi açıdan zor olabilir kendi adıma konuşayım 💜