Pelinssoglu 24+4üm kızım olacak kısmetse. Sepet beşik, bebek arabası gibi büyük parçalar tamam, bi dolap ve büyük beşik alması kaldı. Kıyafetlerin de çoğu tamam, bu ay da deterjan şampuan biberonunu falan alacağım. Ekim ayında yıkamayı düşünüyoruz 🌸
(4 5 tane battaniye
2 tane hastane çıkışı
0-3 ay 3 takım, 3 tulum
3-6 ay 2 3 tane takım
Zıbınlar, eldivenler, çoraplar, mendiller
Nevresim takımı VS)