EGILMEZ_16 Kızlar merhabalar. 23. Haftada detaylı ultrasonda Rahim ağzı kısalığı olduğunu öğrendim. 25 mm dedi doktorum. Perinatoloji doktoruna gittiğimde 24. Haftanın sonunda yatış verdi. Şu anda 27+1 im. Ve doktorum böyle durumlarda 28, 29. Haftalarda genelde doğum oluyor dedi. Eve göndermiyor. Şu anda herşey normal seyrediyor. Benimle aynı durumu yaşayan ya da başından böyle bişey geçen var mı? Teşekkürler şimdiden
EGILMEZ_16 EGILMEZ_16 ayrıca Rahim ağzına pesar takıldı. Doğumu geciktirsin diye. Çocuk hayati fonksiyonlar kazandığı için dikiş atamıyoruz dedi
Ctorun EGILMEZ_16 rahim ağzı kısalığı yanında hunilesme ve yumuşama var mi.cunku 10 mm e düşüp erken doğum olmayan var burada.
GulcanDongel EGILMEZ_16 30 temmuz benim de rahim ağzı kısalığı oluştu, ama 18mme düşmüştü yatış yaptılar, sabah akşam ciğer geliştirici vurdular kasılma için fitil ve o kadar çok serum yedim ona rağmen yükselmemiş 12mme düşmüş serklaj oldum 24 haftada. İki gün yattım şimdi evdeyim wc duş harici ayağa kalkmıyorum sürekli yatıyorum. 26-27 arası olmuş kısalık. Yavaş yavaş yükseliyor çok şükür. Haftada bir pruloton iğne vuruluyorum sabah akşam progestan kullanıyorum. 28 haftayı geri de bıraktım çok şükür.
Minnosumu_beklerken13 EGILMEZ_16 canm bende 16 haftalikken foktor bana rahmin agzi gevsek 22 mm uzunlugu 25 haftayi zor gorursn serklaj yapilcak dedi neyse ben perintolga gittim baska iki foktora daha gittim icim rhaat etsn die sonucta serklaj yapcak bi morfin aliyon doktorlar gayet normal dediler ve suan 40 haftaym dusun yani dogsn istiyorm artik bebenin gelesi yok yani 😂diyecegm o ki bi doktora kalma bi kac kisiye goster ve stres yapma allahn izniyle saglicakla zamaninda dogacaktr bebisin 🤲
EGILMEZ_16 Ctorun açıkçası o konuda bilgim yok. Doktorum böyle bişey den bahsetmedi. Beni de şaşırtan durum o zaten. Niceleri var evde geçiriyorlar. Doktorum doğum olmadan çıkamazsın dedi
Ctorun Ctorun bende 25.haftamda rahim ağzı kısalığı ve hunilesme vardı.doktorun perinatoloji uzmanına sevk etti.oda hastanede iki gun şeker kontrolü yapıp iğneleri vurdu çıkış verdi.sonra eve dönünce başka doktor buldum 26.haftada serklaj yapti o doktor.suan evdeyim iyiyim ama iğne ve ilaçlara devam ediyorum.
GulcanDongel EGILMEZ_16 aslında çok düşük değil kısalık neden böyle orda tutuyo sizi anlamış değilim, öyle olup evde yatış yapıp ilaçlarla duruyo aslında.
nevamm1 EGILMEZ_16 canım bende şuan 26.haftdayim banada 25 mm kısalma ve yumuşama var dedi her ihtimale karşı ciğer geliştirici yaptı ama yatış vermedi çok geçmiş olsun canım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
EGILMEZ_16 Hepinize teşekkür ederim yanıtlarınız için. Ben serum VS hiçbir şey yemedim. İlk iki gün ciğer için iğne vurdular. Daha sonra sadece vajinal progestan ve akşamları koldan iğne vurdular. Kan sulandırıcıymış. Hastanede bomboş duruyorum gibi geliyor. Ama eve gidersem de ya bişey olursa diye de endişe ediyorum doğrusu. Artık çok sıkıldım. Bu psikolojik olarak da etkiliyor insnaı.
Kubrakozcelik EGILMEZ_16 merhaba olcumunuzu vajinal mi yaptilar acaba bende 21. Haftamdayim dun detaylida doktor 26 mm olduğunu kendi doktorumun muayene edip vajinal olcum yapmasi gerektigini sinirda oldugunu soyledi ben de cok endiseliyim yarin gidecegim doktoruma insallah aksi bir durum olmaz
EGILMEZ_16 Kubrakozcelik her iki şekilde de yapıldı ölçüm. Detaylı ultrasonu çeken doktor, özeldeki kadın doğum doktorum, devletteki kadın doktorum ve en son da perinatoloji doktorum kısalık olduğunu onayladı. Ama bakıyorum herkes çok olumlu konuşuyor ben burda korkudan bişey yapamıyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
EGILMEZ_16 Hastanenin dışında dış cephe çalışması var. İskele kurulmuş. Mahremiyet bölgesi olduğu için camlar siyah boyayla boyanmış dışarısını göremiyorsun. Kapının önüne çıkmana izin vermiyorlar virüs var diye. Resmen modern hapis hayatı yaşıyorum. Duvarlar üstüme üstüme geliyor artık🤦🏻♀️ Mevlam kimseyi düşürmesin
Kubrakozcelik EGILMEZ_16 hepsinde de sonuc aynimiydi peki ben belki bir ümit vajinal ultrasonda sonuc degisir diye düşünüyorum
Kubrakozcelik EGILMEZ_16 hastanede ne kadar kalacaginiz belli mi bir de devlet hastanesinde misiniz yoksa ozelde mi
EGILMEZ_16 Kubrakozcelik vajinal bakıldı. Sonuç değişmedi. Devlette yatıyorum. Bursa şehir hastanesi. Doktorumun dediğine göre 28 29 gibi doğum olurmuş ama bu da bir ihtimal tabi. Kesin netice yok.
Bebegim4 EGILMEZ_16 onu Allahtan başka kimse bilemez ki kuzum sen kendini sakın ona odaklanma burda açıklığı olup haberi olmayan rutin muayane sonucu öğrenen hatta kesenin bile çıkmaya başladığı durumda ittirilip serkaj yapılan arkadaşlarımız ver yada cm açıklıklarla 23 ay giden benimde detaylı ultroosonra rahimde hunileşme yumuşama ve kısalık verdı fark edildi 2 gün sonra serkaj oldum yaklaşık 1 aydır yatıyorum wc harici kalkmıyorum ayaklarımı yüksekte tutuyorum ama garanti hiç bir doktor veremez rabbim bilir canını sıkma dicem sıkıcaksın haklısın ama stres yaptıkça çıkmaza giriyo herşey
EGILMEZ_16 Kubrakozcelik serklaj yapılmadı pesar takıldı. Çocuk hayati fonksiyonları kazandığı için serklaj yapamıyoruz dedi doktorum.
GulcanDongel Bebegim4 ilk üç ay öyle aldım ama artık dayanamadım, içiyorum, dün sordum alttan mı alsam daha etkili olur diye, oda farketmiyor içebilirsin dedi. Çok canım yanıyordu, bide şimdi serklaj durumu oldu ellemeye korkuyorum o yüzden içmeye devam.