Fatozs42 Selam güzel anneler fransada yasiyorum 20 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolum vardi bebegimin kilosu 350 gramdı sizce nasıl sizinkiler kaç gramdı
Lolipop Fatozs42 canım az olduğunu düşün me benim de o haftada öyleydi 28.haftada gittim kontrole 1.300 olmuş.Bebek kilo aldım die de önüne gelenvherseyi yemedim meyve sebze agirlikli beslendim.Artiyor yani kilosu o fazla fazla yenilenler bebeğe değil sana kilo oluyor unutma.Allah veriyor onlara sağlığını merak etme
Fatozs42 Lolipop aynen bana biraz az geldi sanki gerçi doktor da iyi dedi ama yine de sormak istedim sizler balik yağı falan kullandiniz mi
Lolipop Fatozs42 kuzum tek bir ilac kullanmadim ne vitamin ne de kan hapi yalnizca troit ilaci kullaniyorum.Sut içemedim yumurta yiyemedim hep tiksindim ama daha çok sebze ve meyve tükettim mesela marul roka kuzu kulağı semiz otu brokoli meyve olarak ananas kara erik şeftali karpuz tuketiyorum ama çok fazla değil günde 1 porsiyon meyve bol su içiyorum ekmek çok tüketmiyorum günde 1 2 dilim yesillik her ogunumde var sabsh kahvaltisi dahi.Dusun çoğu gıdayı tüketmedigim halde kızım gayet sağlıklı bol peynir tuketiyorum ama sütün yerine
DemetAta Bende almanyada yaşıyorum türkiyeye izine geldim geçen hafta doktora gittim ayrıntılı ultrasyona girdim normalde 21 ci haftadayım doktor bebegimim kilosuna 374 grm dedi zayıf dedi ve 5 gün geri de dedi zayıf bebek dogucak dedi biraz morelim bozuldu
Lolipop DemetAta canım benim de o haftalarc5 gün geriden geliyordu geç döllenme olmus dedii doktorum canını sıkma 28.haftada gittigimde 1.300 olmustu.Moralini bozma sonradan alıyorlar kiloyu.Hem kilo çokta önemli değil sağlıklı olmaları daha önemli
Soraya Fatozs42 benimki de 350 gr mis baktim simdi gayet normal Bu küçücük bebisler sonra hızla büyüyor endişe etme Az önce geldim kontrolden 29+3 uz ve 1.5 kg olmuşuz 1-1.5 hafta önde şuan 😍🤗😍
Fatozs42 Aynen sağlıklı olması daha önemli çok şükür sağlığı iyi ama doktor da iyi dedi şaşırdım yani kilosuna , bende balik ,peynir, vs yiyemedim hiç
Soraya Fatozs42 son uc ayda hızlanıyor bebeğin gelişimi Dr normal diyorsa normaldir Macera arama kendine 😂😙🤗
KezbanBekciBa Fatozs42 ay ne guzel fransadanda varmis bende 01 bolgesinden :) Benimde 18 haftalikken 250gr demisti doktor
KezbanBekciBa Damla6606 bende 01 bolgesinden her ay kontrole lyona gidiyorum :) Sevindim yakinlardanda olmamiz