Dün 1 gece hastanede yattım sancı cıktıgı ıcın akşamüstü 5 gbi nişan geldı ama gram acıklık yok sımdı evdeyim oyle beklıyorum.. En gec 6 sında alıcam ama suni vericem dedi acılma olmazsa cok zor gececek ve sureklı catı muayenesi benı benden alacak bılıyorum 🙄🥺