Zhradc Fitil ne içindi canım doğumu başlatmak için mi ? Yoksa serumla mı sancı verildi. Ve suni ile başlatılacak ya yanımızda kimse gelmesine gerek var mı? mesela ben yatış verilince duruma göre refakatçi çağırmayı düşünüyorum açılmam ilerlerse gelin diye . Çünkü görümcem gelecek refakatçi olarak, çalışıyor 6 da evde oluyor bende 2 gibi evden çıkarım o gelene kadar doğum süreci başlanır diye düşünüyorum olur mu öyle eşim benimle hastaneye gelir yatış işlemleri falan derken saat 4 u bulur görümcem gelene kadar durur