busra5501 Comologgo içinizi ferah tutun bende çok endişeliyim ama eylülün 22 sinde gideceğim çok var. Tarama testlerinizde sorun varmıydı
poyrazinannesi3547 Comologgo bizimki az bile sürdü tüm herşeyi damarları inceleniyor ölçümler yapılıyor o yüzden uzun sürüyor
Mom3834 Comologgo ideal aralık 19-23 zaten bence garantilil değil durum her şey netti ben gittiğimde :) bence randevu bulmuşken kaçırmayın
cennetkokulum_ Comologgo ay isminizi yeni farkettim 😅😅çok değişik ve güzel eğlenceli kullanıcı adı 😅😅her zaman pozitif düşün canım
Comologgo cennetkokulum_ yaa teşekkür ederim:) ilk indirdigimde kullanıcı adı istiyordu . Nasıl bı psikoloji ile girdiysem aklıma ilk bu geldi :😁 heyecan var bakalım :)