Comologgo Günaydın minnoş bebislerin tatliş anneleri 😍 Detaylı ultrason için zar zor randevu buldum ama doktor 21. Haftadan sonra gelmelisin dedi onda da boşluk yok. Siz ne zaman yaptirdinz acaba
Aselminaaa Comologgo ben 16 haftalikkrn cinsiyet icin gitmistim ve doktor yuzde 90 detayli ultrason icin soyleye bilirim demisti 21 haftadan oncede soyleye bilirler diye dusunuyorum
Comologgo poyrazinannesi3547 şahane. O zaman sıkıntı olmaz 🤗 sadece ultrason bakılıyor dmi ? Kaç dakika sürüyor
poyrazinannesi3547 Comologgo evet sadece ultrason baktılar benimki üniversite hastanesydi 20 dk sürdü ama özelde 30 40 dk sürüyormuş
Comologgo busra5501 benim doktor niye tutturdu erken diye ya 🤦 ay valla yarın gidecm yapsın bı zahmet.. bakalım artık ikna edebilecek miyim
busra5501 Comologgo kaçıncı haftasınız. Genelde 21 de net olur derler fakat bende mecburen 20 de gidecem 4 günde önde gözüküyordu bebeğim biraz ona da güveniyorum
Comologgo Mom3834 benim doktor garantiye almak istedi o zmn. Anlam veremedim. Şansımı deneyecem umarım bakar. Yoksa asla yaptıramam. Randevu hiç yok bunu çok zor buldum
Mom3834 Comologgo ideal aralık 19-23 zaten bence garantilil değil durum her şey netti ben gittiğimde :) bence randevu bulmuşken kaçırmayın
poyrazinannesi3547 Comologgo bizimki az bile sürdü tüm herşeyi damarları inceleniyor ölçümler yapılıyor o yüzden uzun sürüyor
busra5501 Comologgo içinizi ferah tutun bende çok endişeliyim ama eylülün 22 sinde gideceğim çok var. Tarama testlerinizde sorun varmıydı