Gizem12345 eaktr ahhh ahhh doğumu zorluklarla yaptımdaa bebeim nie ağlıyo die tekrar hastahaneye götürdümdee zaman çok hızlı şimdi nie emmiyor diye uğraşıyoruz oyy oyy