Gizem12345 Kızlar akşamdan beri girip çıkan bir sancı var sancı bebek hareket ediyor da itiyor gibi ama değil kasıklarumda sanki kesiyorlar gibi şimdi bu sancı 8 dakikada bir geliyor ve wc ye gittim çok hafif bir kanama var sizce bu nedir ya korkuyorum valla
Dilekcnkn Gizem12345 Acile git canım buradan birşey yapılmaz kimse de net birşey diyemez ama doğum başlamış da olabilir burada vakit kaybetme
eaktr Gizem12345 nişan gelmiş olabilir benim nişan geldikten sonra sancılarım sıklaştı, 10 dk da bire düştü hemen🙃
Gizem12345 Aysnremir23 Kbraaa1358 Hafissee 39 haftalığım kaç gündür gidiyorum doktora ama doktor sancıları düzene binince gel suni vermeyelim demişti bu doğum sancısı mı bilemediğim için çok hafif kanama nedir acaba o korkuttu beni
Meva27 Benim de yaklaşık 6 saattir sancım var fakat açılmam yokmuş o yüzden eve geldim sabah tekrar gidicez bu durum sıkıntı oluşturmaz digmi evde beklemek zararlı olur mu
Aysnremir23 Meva27 Evde beklemek daha iyi doktora gitmeden önce duş alın rahatlarsınız Allah bi avazda kurtarsın hepinizi 🙏🏻🤲🏻
Kbraaa1358 Gizem12345 kanama değilde nişan olabilirmi o korkma kuzum orada da bekleyeceksin zaten kendi sancını evde çekmek daha iyi benim de nişan gelmişti gece 12de sabah 7e kadar çekmişim ama bilmeden ağrıdan yatamadım dolandım durdum 7de hastaneye gittiğimde nts de çıktı açılmada vardı ama ona ramen suni ile 1de doğum yaptım rabbim yardımcın olsun ama takip et şiddetlenir şu gelir kanama olur git mutlaka
Gizem12345 Aysnremir23 Allah razı olsunn dayanılcak seviyede sancım girip çıkıyor kaç dakikaya düşünce gitmeliyim doktora şuan 7 dakika 6 dakikada bir gelip gidiyor
Gizem12345 Kbraaa1358 evet gidiyorum geri gönderiyorlar zaten doktor 2dir öyle yaptı iyice sancın artsın demişti herkesde evde biraz çek diyorlar 2 cm açılmam vardı 2 gün önce bakalım Rabbim Cümlemizin yardımcısı olsun 🤲🙏
Kbraaa1358 Gizem12345 orada streste basar o yüzden dr. Da evde çekebildiğim kadar çek der genelde rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla al kucağına inşallah
Gizem12345 Kbraaa1358 galiba doğrcam yaa hem korku hem heyecan sancı denilen şey umarım budur yaaa bu kadarı dayanılcak seviyede 😅
Kbraaa1358 Gizem12345 korkutmazsan kendini kasmazsan çok korkulacak bişey yok doğum bittiği an zaten hepsi geçip gidiyor😊🤲🏻
Gizem12345 eaktr doğum yaptn mı peki benimki 6 dakikada bir ama dayanılcak gibi böyle dahi olsa girmeli iyim
Gizem12345 eaktr ahhh ahhh doğumu zorluklarla yaptımdaa bebeim nie ağlıyo die tekrar hastahaneye götürdümdee zaman çok hızlı şimdi nie emmiyor diye uğraşıyoruz oyy oyy