Canim bende ilk kontrolümü 5. haftamda oldum ve sadece gölge gibi bir sey görünmüstü. Ablamda 7. haftasina kadar bebek görünmedi kalp atisida duyulmadi sadece bos bir kese görünüyordu. 7. haftasindan sonra hem bebegi gördüler hem kalp atisini. Sen kalbini bozma bazen gec görülüyor allah hakkinizda hayirlisini versin insallah :)