Ben bebeği 7. Haftamda görmüştüm bende sizin gibi endişeleniyordum ama bir sorun çıkmadı bebişimi gördüm kalp atışını da o zaman duymuştum😊 Şuan 10+2yiz şükürler olsun. İçinizi ferah tutun acele etmeyin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️