Zynptgba Bu arada İlk doğumu Sezeryan olarak Arzu Hanımda yaptım. Asla memnun değilim. Doğum yaptırıp 3 gün sonra muayene için gittiğimde beni tanımadı bile. Bir tuhaftı.Ameliyat olarakta memnun değilim zor ayaklandım çok ağrılıydı. 2,5 yıl sonra Çağsu da Emre beyde Sezeryan oldum. O gün ayaklandım normal doğum gibiydi.Benim için olumsuz bir tecrübeydi.