derin1467 biranne3cocuk ben de boludayim biz de randevu alamiyoruz mhrs den. Sabah erkenden gidip sira bekleyip randevu aliyoruz omur beye gidiyordum ben o da raporluymus .en son yildirim beye gittim o da cok iyi begendim
polyanne sevgiharman akşam üzeri saat 5 6 gibi girin sisteme genelde açılıyor o saatlerde bildirim falan açmıştım gelmedi hiç sonra öyle denk getirdim ben hatta 4 ve 7 arası bakın hep
Azizinannesi2 Civcivim000 Acaba bildirim tarihi mi eskidi bende niye msj gelmiyor diyorum megersem bildirim tarihi eskimiş onu yenileyin
Civcivim000 Azizinannesi2 valla ilk zamanlar öyleydi ama sonra devamlı takip edip yeniledim ama yine de gelmiyordu 🤷♀️ takip etmeye devam mecbur
Civcivim000 Azizinannesi2 öğlen talep oluşturdum sıfırdan randevu açılmış yine mesaj gelmedi şimdi tesadüfen baktım yakaladım çok şükür 😄
nevinozdemir sevgiharman haber ver die uyarı geliyor mu geliyorsa tıkla hemen randevu açtıklarında mesaj geliyor hemen Afyon’da da öyle 182 den bile vermiyorlar kapalı göründüğü için
Zynptgba biranne3cocuk 19 haftalık hamileyim ömür beye gitmeye çalışıyorum ama bi türlü bulamıyorum işte 😊 özele de gittim ama içime sinmedi ilgileri o yüzden kaldım böyle siz kaç haftalıksınız hangi doktora gidiyorsunuz?
biranne3cocuk Zynptgba Merhaba, Şuan Bülent beye sıra alınıyor bir bakın isterseniz. Ben sıra aldım. 12 haftalığız biz. Bende Bekir beyden sıra almak istiyorum ama alınmıyor. 2 seferdir Bülent beyden sıra alıyorum memnunum 😊
Zynptgba biranne3cocuk merhabaa 😊 ya bana da bildirim geldi açıldığına dair ama yıllık izne çıkcaz eşimin işi gereği bu sefer de tarih uymadı sağlık olsun 🤭 Bekir beyden memnun musunuz ya 2 3 seferdir devlete gidiyorum ben daha hala karar veremedim ne yapacağıma 🙈
Selin12- sevgiharman akşam üstü 4 te mhrs de olun açıldığı an alın birde kayıt acin yet açıldığı zaman bildirim gelsin
mehmel54 sevgiharman ramazanda kadir gecesinde öğrendim hamile olduğumu idrar testiyle o zamandan beri imkânı yok bende randevu alamıyorum sakaryadayim bildirim aç dedim bildirim geldiği de yok önceden güzel çalışıyordu neden bozdular anlamıyorum zor durumdayız çok zor
Pembepanterr sevgiharman Evet canım bende bakıyorum yok varsada bir gün açılıyor sonra hop yok yakalarsan şansına İstanbuldayım bende
Ozlemflz Pembepanterr randevuyu arattıginiz da pencere açılır o şekilde bildirim açınca geliyor. 15 günde bir yenilemeniz gerek
Pembepanterr Ozlemflz anladım canım yaptım şimdi çok teşekkür ederim ❤️ Oeki randevular 15 günde bir mi acılıyor yoksa daha uzun mu bu süre