mrveknblt eminenura birçok hastane anne ve refakatciya zorunlu diye duydum hep kendi hastanemde nasıl bilmiyorum ama zorunlu olsun bence de
beyza1234 eminenura zorunlu tek refakatçi alıyor ona da zorunlu onun dısında hastane ziyafetci vs kabul etmiyor asla
Kbr11 Bilecik11 Bilecik11 evet gayet memnun kaldım doktorumun eline çok hafifti çekiştirmeleri bile hissetmedim
Kbr11 Bilecik11 rica ederim valla bende normalde Bilecik devlet hastanesine gidiyordum ama maalesef randevu sıkıntısı olduğu için özele geçiş yaptım 28 inci haftamda
Bilecik11 Kbr11 ya ben zarwn 30. Haftada bileciğe geleceğim. 🥺 Eskişehir ve Sakarya arasında kaldım. Devlete de gidip görmek istiyorum
Kbr11 Bilecik11 randevü bulabilirseniz iki doktoruda şuan iyi diyorlar şuan ki doktorların Facebook’ta Bilecikli bayanlar sayfası var orayı takip edip doktorları soranlar oluyor bakabilirsin yada kendinde sorabilirsin
Bibebebi eminenura benim annem ve eşim kalacak yanımda kim kalacaksa hepsine zorunlu ki bence de olmalı. Geçenlerde burda okumuştum ablası kalmış birinin yanında ve malesef ablası pozitifmiş çok tedirgin edici ve yıpratıcı olur allah kimseye yaşatmasın
Bilecik11 Kbr11 işte çok yopunsa ilgilenemezler de sezeryan diye zorlar yada gereksiz epizyo yaparlarsa 🥺🥺 neyse uzaktan araştırma kar etmiycek sanırım gittiğimde bakayım. Çok teşekkür ederim sana 💜