gizemgezer bende şuan 25. Haftamdayım makat gelişli. Şuan şeker için hastanedeym makat dedi yine. İlk 22. Haftamda makat gelişli böyle olursa sezeryan olur demişti. Çok erken değil mi bunu söylemeleri için yani insanın morelini bozuyorlar. Devlet hastanesi bunu diyen. Özel doktorum henüz birşey demedi bu konu hakkında