Benim de o dönemlerde çok baş ağrım oluyordu soğuk kompres uygulayınca diniyordu az da olsa , karanlık bir ortamda dinlenmek ve başıma soğuk bir şeyler koymak geçiriyor bende ilaç kullanmak istemiyordum ve bu şekilde bir çözüm bulmuştum umarım geçer 🙏