6953_efulim Kaderberatmelek merhaba canım benim yatışim yapıldı inşallah akşama gitmez gelir prensesim
Kaderberatmelek 6953_efulim Allah bi avazda kurtarsın cnm inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın darisi benim başıma 🥰 güzel haberlerini bekliyorum
balbocegim27 [silindi] benim de 67 günüm kaldı bebek icin olan kısmı hazır çantanın kendim için olan kısım da eksik kaldi
Emine_clk01 40 günü kalan ben bebeğin kıyafetler ütülenecek ve benim kendi eksiklerim var Allaha emanet gidiyoruz 😐
Kaderberatmelek 6953_efulim maşallah gözün aydın kuzum Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah 🥰❤😘😘
Merve7601 [silindi] sağlıkla gelsin inşallah benim bes günüm var bu gün hazrladim çantayı 😀😀 ama tavsiye benim gibi beklemeyin kesinlikle canım çıktı resmen
[silindi] Merve7601 Amin hepimizin bebişleri sağlıcakla gelsin inşaAllah. Bende onu düşünerekten erkenden hazırladım koydum kenara😇.