Hsbsk HilalYlmz sende bendensin bende dün yıkadım cok şükür. Bizimde son 36 gün bide sezeryan olacak haliyle son dakikaya kadar beklenmez. Ama sadece yıkadım daha ütüleme filan yok hurca koydum katlayıp
Hsbsk [silindi] ohh maşallah. Zaman geçiyor benimde son 36 gün dun yıkadım. Ben geç kalmisimmmm cok zorlandim
[silindi] secoz Herşey hazır olsun kafa rahata çıksın düşüncesindeydim ben çok şükür herşeyimiz hazır, her ihtimale karşı garanticiyim😊.
Emily0320 Son 29 gün.. sadece kıyafetlerini yıkayıp ütüledim. Valize koymadım ağdaya gitmedim halılarımı daha dün yıkamaya verdim büyük temizlik olacak daha oyy oyy 3. Çocukta böyle kaygısız mı oluyor insan yoksa ben mi böyleyim bilemedim 😂
Didem_678 [silindi] Sagol kuzumm ayy bide ev taşıma çıktı bizim lojmandaydık yıkıbilirler sorma yani dogurmazsam nakliye eşliginde hazırlıcam yoksa😃
Kaderberatmelek 6953_efulim dur bakalım hangimiz önce doğuracağız 😂🤭Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
6953_efulim Kaderberatmelek merhaba canım benim yatışim yapıldı inşallah akşama gitmez gelir prensesim
Haze0234 [silindi] maşallah benim 90 günüm var daha bir sürü eksiğim var sadece beşiğimiz emziğimiz biberon setimiz ve uç beş kıyafetimiz var 😂 kendime dair hiç bisi almadım geç mi kaldım ne 🙃