Leylaakcay Karantinam sürüyor belirtiler başlayalı bir hafta oldu. 2 gün ateş oldu. Parol içiyorum günde 3 defa. Vitaminlerimi alıyorum. Doktor kan sulandırıcı iğne verdi onu kullanıyorum. Günden güne iyiye gidiyor. Yanlız 2 doz sinovac aşım var. Bol su, meyve, kemik suyu çorba, limon-zencefil-bal tüketiyorum. Öyle abartı şekillerde değil tabi midem aldığınca. Kekik çayı önerdiler çok bir sefer içtim de tadı pek işime gelmedi onun. Siz içebilirseniz günde bir iki fincan içebilirsiniz.