Birmelekannesi_38 merhaba bende haftasonu 50 gr’lik yaptırdım. Doktorum tok gelmemi istemişti erken saat olduğu için sadece 1 muz yiyebildim beklemeler falan uzadı dayanamadım üzerine kruvasan, patates, yumurta. Yarım saat sonra da gazozu içtim ve şekerim normal çıktı. Sadece patatese bağlamayın bence. İlla yaptırmak istemiyorsanız açlık tokluk yaptırın tekrar da içiniz rahat etsin. Geçmiş olsun.