Alyaesmaa benim ilk bebeğim de 36 dan sonra hiç kilo almadı suni ile doğumu başlatmayı teklif etti kaç kere dr bebek strese girer diye, kabul etmedim sancımı beklemek istedim. Bi sürü başka doktora gittim bebek sağlıklı sen minyonsun (ben 52 ile hamile kalıp 59 ile doğurdum)senden kaç kilo çocuk doğacak ki beklentini düşür her kilolu bebek sağlıklı bebek değildir diyende oldu, suni ile başlatalım diyen de. son günler muz ceviz süt kaşar komasına girdim ama yinede kilo almadı. 39+4de 36 haftasındaki kilosunda kendi sancımla doğurdum. Allah’a şükür sağlık sorunu olmadı, sen elinden geleni yap beslenmene dikkat et hareketlerini takip et, kontrollerini sıklaştır inşallah sağlıkla gelir bebeğin 🙏🏻