Brcadn bizde de gelisim geriligi 3 haftaydı 2 haftaya düstü sükür. Plesenta da kanama alanı var su, sızdırıyor bu yüzden 13 gün sonra 36+5 de sezeryan olacagım. O güne kadar 2500 olsun diye ugrasıyorum. Ama perinatologumuzun dedigi kilosu artık onemli degil haftası onemli dedi. Bizimkiler de zayıf olacak demek ki biraz genetik te zaten. Sizde hic stres yapmayın. Saglıklı olsunda zayıf dogsun. Dogduktan sonra hemen kilo alıyorlar zaten.