Kumral5 bende şuan 39+0 en son 37+5 haftadayken kontrolde sancim vardı alttan muayine etti açılmam yoktu ama rahimde yumuşama var dendi ve yatış verdi akşama kadar hastanede kaldım baktım doğmuyor cikacam ben dedim kağıt imzalayıp çıktım iyikide çıkmışım kizim inat galiba gelmedi hâla düzensiz adet ağrısı gibi ağrı dışında bi belirti yok 😏