39+5 dün doktor kontrolüm vardı 2 cm açıklık varmış bebek kanalda çok az nst de sancımda var bir de doktorum sana sihirli bi dokunuş yapıcam dedi alttan muayenede ne yaptıysa gözümden yaş geldi sonra eve gönderdi ama 2 3 saat çok kötü ağrım vardı tüm ailem geldi hatta doğuruyorum diye ama sonra gitti o ağrı sadece belim çok ağrıyor