Nagisss Ntugba insAllah benim bebeğim de döner doktor alttan muayene yaptı gelen birşey yok dedi sadece akintin var dedi bebegin başı aşağıda fakat döner dedi
AhmetAsaf Benim de 36+5 olduk hala dönmedi 38 e kadar dönmezse sezeryan yspıcaz dedi doktorum hemen sezeryana da yönelmek istemiyorum sonuçta 40 haftada doğan bebekler var son anda dönüp ne yapıcaö bilmiyorum