MyUniqueBaby lcw ve defactodan tayt aldım üstüne normal bol ve uzun tişört giyiyorum, hamile tişörtlerini hiç sevmiyorum çünkü😂 H&m’den de pantolon aldım bi tane kullanıyorum rahat şu an için. Onun dışında elbise de rahat oluyor baya ama kış için pantolon mecbur aldım 🤷🏼♀️