MyUniqueBaby ben elbise giyiyorum canım en rahatı o pantolan giymeyi bıraktım artık 22haftalığım artık karnım birazda olsa belirgin sıkıyor kasıklarımı o yüzden boydan elbise giyiyorum altına düz taban sandalet terlik ne olursa çok rahat ediyorum. Hem doğumdan sonra da giyebilirim nasip olursa