Halimeege ikili testte kız olabilir ama net değil dedi . sonra kadın dogumcum 14. haftada bildigin pipiyi gosterdi sonra ki hafta da kesin kiz dedi .
bizde de tam tersi öncelikle Allah aratmasin ama erkek diyince hüngür hüngür ağladım üzüldüm. kız çocuğu başka etrafınız da okumuş kültürlü insanlara hep sorun hem kızı hem oğlu olana herkes mi kız evlat der. Allah ikisinin de yokluğunu göstermesin aratmasin yine de. erkek olsun diye dua edileceğine sağlıklı olsun diye dua edilmeli ..