Halimeege evet benim ilk çocuğum. en başından beri erkek hissediyordum. Eşim çok erkek istiyordu. Doğuluların değişik baskıcı tavırları vardır bilirsiniz. Hiç erkek çocuğu olmayan abisi var. Oda hep ilki erkek olsun diyordu. Çok etkilenmiştim ağlıyordum ya kız olursa diye. Şimdi annem kordon olabilir deyince içime şüphe düştü. Sizlere danışmak istedim. Benim için gerçekten hiç fark etmez. Hatta kız çocukları daha başka merhametlidir. Ama eşimin erkek baskısından dolayı çok etkileniyordum. Umarım değişmez. Erkektir 💙