AlyaEkmen_ Mevludedamgaci benimde 7 haftalikken 1 ay sonra ikili taramaya çağırdı herşey normal ise aydan aya çağırıyorlar 19 haftalığız yine bir ay sonra gel dedi yani tedirgin olma canım kanama vs olmadığı sürece kasık ağrısı bel ağrısından korkma🥲🙈
Ayceycev Mevludedamgaci ben 2 haftada 1 gittim doktorum her ihtimale karşı ilk 3 ay 2 haftada 1 kontrol yapıyor, ki bence en sağlıklısı bu
Eylul_2 11 haftalık hamileyim ama her hafta kontrolüm var ameliyat oldum riskli olduğu için 4 sene önce ilk kızımda aylık gidiyordum
Asena17 Mevludedamgaci bende acken oluyor midem yaniyor bulaniyor baska bi sıkıntım yok sukur sade soda iciyorum iyi geliyor doktor surup vermisti icmek istemiyorum pek
Lavantakokusu Mevludedamgaci benim başlarda riskli olduğu için 10 günde 15 günde 1 gittim sonra ayda 1 e çıktı
Prenses_annesi1 34 haftalığım bu zamana kadar ayda 1 kez gittim bi sorun olmadığı sürece bu haftamdan sonra 2 haftada bir gidicem