Mevludedamgaci Merhaba kızlar ilk aylarda doktorunuz kaç hafta da bir kontrole çağırdı ben en son 7+2 de gittim kontrole ve şuan 8+5 haftaligim 1 ay sonraya randevu verdi normal mi acaba ?
Burcu4135 Mevludedamgaci riskli bir gebeliginiz yoksa 3 hafta yada 4 hafta da 1 kontrol oluyor. Gayet normal.
Belacivciv Mevludedamgaci Riskli bir durumunuz yoksa ayda bir veriliyor randevu, son haftalarda daha sık oluyor sadece
Bebek9 Benim ki 3 haftadan 3 haftaya canım. Sonradan 1 aya çıkacakmış. Tabi insan hamile olunca hergün gitmek ister o tarih bir türlü gelmez . Şafak sayar gibi sayıyorum son 1 gün 😂
Mevludedamgaci Bebek9 evet bende sürekli gitmek istiyorum 1 ay sonra deyince şaşırdım 🙄 14 eylüle kadar nasıl beklicem bilmiyorum 😅
Hilal-95 Mevludedamgaci ben dayanamıyorum 3 hafta da gidiyorum 4 hafta fazla gelıyor bana normalde 4 hafta tabi risk yoksa
Mevludedamgaci Asena17 bende 8+5 oldum çok fazla bulantim oluyor özellikle açken sende nasıl durumlar
Asena17 Mevludedamgaci bende acken oluyor midem yaniyor bulaniyor baska bi sıkıntım yok sukur sade soda iciyorum iyi geliyor doktor surup vermisti icmek istemiyorum pek
gozde3592 Mevludedamgaci normal canım eğer bi sıkıntı yoksa normal gebelik gözlemleniyorsa ayda bir çağırıyorlar doğuma yakın zamana kadar❤️
Gul4001 Mevludedamgaci 6+6 da gittim kalp atışı dinledik 1 ay sonra gel dedi. Ama içim rahat etmiyor. İlk hamileligimde bebegimin kalp atışı durmuştu o yüzden hep tedirginim. 8+2 olduk bugün, tekrar gideceğim Çağırmasa da gidecem valla yapacak bişi yok 😅