Bebek9 bebeğime eşimin dedesinin ismini koymayı düşündüler eşimde saygıdan olsun kimlikte geçsin filan diyordu hamile kalmadan önce 🌻 Tabi ben uygun bir dille kocama istemediğimi söyledim ki o da istemiyordu sadece babası kırılmasın diye koycaktı. Hamile kaldım ve zorluğu görünce gerek yok sen o kadar zorlukla taşıyorsun başkasının isim koymaya hakkı yok dedi ve beraber isim bulduk onu koycaz nasipse. İsim olarakta Nuran Duru daha hoş geliyor 🌻💜