minikbirisi Canım normalde doçent doktorlar 1600+ ilaç ve sperm yıkama masrafı alıyor.Raporlu olunca 2000 i bulur.Ama benim doktorum haftada 2 kere geliyor özel olarak ben ona ayrı ücret ödedim.Sadece aşılama ve ilaçlar 3500 tuttu.Ama başından beri muayene ve tahlilleri katarsak 5000 i buldu canım