EsrSvm Kızlar Merhaba, 19 Ağustos’ta aşılama oldum.Bugün 5. Gün..Ara ara hafif adet sancılarım oluyor.Aşılama olup pozitif sonuç alan arkadaşlarım sizde de böyle oldu mu ?
minikbirisi EsrSvm evet çok olmuştu adet olacak gibiydi bütün belirtilerim, hayırlısı olsun inşallah hangi hastanede yaptırdınız aşılamayı
whitedream EsrSvm benim yaklaşık 2 aylık olana kadar o adet ağrısı gibi ağrı devam etti canım aşılamadan bı kaç gün sonra başlamıştı tutmadı heralde diye düşündüm 10.gun lekelenme de gelince heralde hasta olcam demiştim.sen gene ağır filan kaldırma beslenmene dikkat et bide uyuklama hali oluyo kanda beta çıkmaya başlayınca
whitedream EsrSvm ay ne demek 🤗 bende senden güzel haberi bekliyorum folik asit başladı mı doktor ilaç kullanıyon mu şuan
Piremses00 EsrSvm ben seni uzun zamandır biliyorum suan adım değişik ama daha once cok konuşmuştuk uzun zamandır kullanmıyordum 😘 cok istiyorum senin için 🙏🏻❤️ İnanıyorum görüceksin🥰
EsrSvm whitedream İnşaallah canım benim.Başladı kuzum.Corsapin,Folidoce bir de sabah akşam Progestan kullanıyorum
whitedream EsrSvm progestanda vermiş bak iyi olmuş kimi doktor vermiyodu Allah’ım isteyen herkese anne olmayı nasip etsin beklemek çok zor çok yıpranıyo insan
EsrSvm whitedream Amin kuzum benim inşaallah.Gerçekten çok zor..İnşaallah bizlerde en kısa sürede alırız hayırlı haberi ❤️
EsrSvm minikbirisi İnşaallah canım ❤️İstanbul Bezmialem Araştırma Hastanesi Tüp bebek bölümünde yaptırdım
Bfduam EsrSvm geri sayım olunca geçmez haklısın. Baska belirtilerin var mı onlarida yaz belki deniyemleyenler çıkacaktır.
Nklciliss1 EsrSvm Bfduam kızlar benim aşılamamda yarın 11 de olacak. Dün 23 te çatlatma iğnesini vurduk aşırı akıntım var bu normal mi aşılamadan önce çatlarmı diye kafamda deli sorular