Xxxseliiiin Ahhh bir post açayımda cevap alabileyim şurda kaynana görümce olsaydı nasıl cayır cayır yazılırdı tek merak ettiğim Mersin’de gittiğiniz doktorlar memnun musunuz doğuma az kaldı Mersin’de düşünüyorum daha karar veremedim hangi hastane hangi doktor bir tecrübelerinizi anlatsanız
Bilge-ece Xxxseliiiin canım ben medical park hastanesi Ayşenur kaya kahveci hocaya gidiyorum çok da memnunum. Çok tatlı bir insan. İlk bebeğimi de onda yapmıştım doğumu. Tavsiye ederim
Annesininkuzusu01 Xxxseliiiin Medical Park Dr. Nesrin Ceylan Aydın’a gidiyorum. Özellikle riskli gebeliklerde çok başarılı ve motivasyonu yüksek bir doktor🙏🏻🥰
Civcivim_34 Xxxseliiiin ben de mersindeyim henüz bi yere gidemedim ama araştırıyorum iki gün oluyor İstanbul’dan geleli üç aylık bebişim
PerinU Xxxseliiiin ben medical parkta ceren hocaya gidiyorum en başından beri doğuma az kaldı hayırlısıyla. Çok memnunum kendisinden bu süreçte hep destek oldu bize
Afyy Mersinde ilk gunden beri doktor türkan saymaz ilhan’a gidiyorum çok memnunum çok tatlı bir doktor ve gerçekten ilgili city hospital da
SSeymanr Xxxseliiiin ortadoğu aysun savaş efesoy ben tüm kontrollerime gittim ve doğum yaptım cok memnunum. Hem cocuk doktoru hem emzirme hemşiresi var cok cok ilgililer kesinlikle gitmeni tavsiye ederim🥰
GizemSckn Merhaba canım 🥰 Evet Aysun Savaş EFESOY harika doktor, bende ona gidiyorum çok ilgili ve hastası hakkında hiçbi bilgisiyi unutmuyor. Güler yüzlü tatlı dilli. İnşaallah doğumumu da onda yapıcam şuan 21+2 haftalığız 🤰💕🥰
AyseAte Xxxseliiiin ben formyasam sultan cinar çelik gidiyorum çok memnunum çokta seviyorum doktorumu 🥰
Xxxseliiiin AyseAte bende ona aldım randevu yorumlara baktım birde ilgili olduğu alanlar inşallah iyi çıkar ilgili mi muayene ücreti ne kadar biliyor musunuz
AyseAte Xxxseliiiin muayne ücreti 110 tl Bana samimi geliyor güler yüzlü sorduğum soruya cevap veriyor. Benim için en ufak şeyleri bile değerlendirmeye alıyor es geçmiyor normal birşey olmaz diye . En önemlisi anne gibi davranıyor 🥰
GizemSckn AyseAte İyiymiş canım muayene ücreti. Ben Ortadoğu ya gidiyorum, bi ay içinde iki kez zam yapmışlar şu an 165₺
Selcansahin33 Forum yaşam hastanesi sultan hanıma gidiyorum gayet memnunum normal doğumu teşvik eden ilgili alakalı bir doktor 40. Haftamın içindeyim bakalım 🤗🤗
PamirMira Selcansahin33 muayene ücreti ne kadar acaba bir de doktorun hasta yoğunluğu çok oluyor mu yani oda da sizinle ilgilenme süresi yaklaşık kaç dk oluyor