Eceguclu35 İlk detaylı ultrasonumdan memnun kalmadım açıkçası. Erkek idi yapan. Sürekli telefonla konuştu, hiçbir bilgi vermedi ve fotoğraf çekmek için gr çaba sarfetmedi ve hiçbir çıktı vermeden gönderdi. Organ taraması ve sağlık sebebiyle yapıldığı için sesimi çıkartmadım. 30. haftalarda kendi isteğimle randevu aldım çünkü görmek neye benzediğini bilmek istiyorduk. Onda bir bayan vardı. İnanılmaz ilgili, şevkatli ve fotoğraf vermek için çabalayan biriydi ama maalesef kızım doğru düzgün yüzünü göstermedi. Ufacık bir anını yakaladı ve onun fotoğrafını verdi. Arkadaşım da o bayanda denk gelmiş ve çok memnun kalmıştı. Umarım siz de ona denk gelirsiniz.