Eceguclu35 Evet aynen öyle. Mesai saatleri içerisinde kendi doktorunuz, mesai saatleri dışında nöbetçi doktor giriyormuş. En kötü tarafı da bu. Ama benim arkadaşım Cem Bey’de doğum yaptı. İstediği zaman ulaşabiliyordu doktoruna ve o gün izinli olmasına rağmen gelip doğumu o gerçekleştirdi. Doktoruna göre değişiyor da olabilir.