İlk gebelikte hamilelik ne ne değil hani bilmediğimiz için anlayamıyoruz canım bağırsak hareketlerini bile ben aaa çocuk oynadı sanırdım hep ama ikinci de evet tecrübeli oluyoruz vücudumuz da neler olduğunu bittiğini anladığımız için farkında oluyoruz. Tabi ikinci gebeliğnde geç hisseden de var orası başka aldığımız kilolar da etki ediyor buna karın bölgesi fazla yağlandigi zamanda hissetmemiz gecikiyor ki ben iki gebeliğim de onu da yaşadım çok fazla kilo aldım toplamda 22kg aldım ilk dört ay zaten bunun on küsurünü almıştım 🙂 yani eninde sonunda hissedeceksin güzel anne sonra diyeceksin ay dursa da bir uyusam çat diye gece uyandiriyor bile 🙂🙂