Zeze2454 Kartaley 16 dan beri hafif hissediyordum 18 de elimi karnıma koydum ve elimi takmeledi resmen🥰 tabiki çok şiddetli değil ama net bir şekilde anladım tekme olduğunu ☺️
Kartaley Zeze2454 darısı başıma inşallah bi yandan duymak istiyorum bi yandan da böyle daha mi iyi acaba duyunca daha tehlikeli belki diyorum 🙈🙈🙈
Ayseceferli Kartaley ben ikisindede 18 ci haftamda hiss etmisdim ikici biraz haftayi gun olarak atladi artik endiselniyordum ki haraket etdi 😊
esmerrmm Kartaley 16+6 da hissetim cnm sende hissedebilirsin bitane cikolata yiyip suyunu iç sessiz bir odada uzan ve kendini dinle bebişin hareketini hissediceksin . Cok minik oldugu icin gun icinde hareket haleindeyken hissedemezsin 😊
Kartaley esmerrmm çikolata çok severdim nutellasız hayatım olmazdı ama smdi öyle tiksindim ki herkes şaşırıp kalıyor pek yiyemiyorum çok denedim ama ya hissetmiyorum ya ben anlayamıyorum
Kartaley Cilekliruyam ilk gebelikte geç duyarsın diyen de var Ama bakalım ilk kendni bana ne zman tanıtcak
Gizemnurrr Kartaley bende 18 haftalik oldum sırt üstü yatinca hissediyorum biraz uzanip bekleyin isterseniz
Hamisse Kartaley Hayır cok normall 24 te cok nett hissettim bende sizn gibi dusunuyordm ne zaman hissedicem diye 20. Haftamda geç oldu hala tık yok diye üzülüyordm😅
tuna_tuna Kartaley Ben de 19 haftadayım şuan 12 ve 13 haftalarında seyrime gibi hissetmiştim şu anda sanki göbeğimin içinde böyle bir dalgalanma böyle bir kıpırtı çok hafif bir şekilde hissediyorum ama daha tekmesini ben de hissedemedim benimde ilk gebeliğim
Kartaley tuna_tuna bnde kuş çırpıntısı gibi bişi hissediyorum ama net bişi duyamadım malesef daha bakalım ne zman nasip olcak
istanbullugelin34 Kartaley aynen biraz kilonuz varsa biraz daha geç hissedebilirsiniz ama zayifsaniz yakinda hissedersiniz 😊