Sevilay61 Merhabalar bende ömür Erden e gidiyorum ikidir gayet iyi bir doktor esprili ilgili ama özlem ırak ovalı diye bir doktorda varmış onuda çok methetti arkadaşım çok aylarimdayim birde ona gidecem randevu albilirsem
Alka Sevilay61 Özlem hanım genç çok güleryüzlü ama şey o da biraz daha yeni sayılır diğerlerine göre. Ameliyat felan yapmıyor mesela. Öyle diyim. Diğerleri uzm op o sadece op mü ne öyle bişeydi. Bi kere gittim ona ama çok iyiydi samimiyet olarak.
Alka zgr Ay canım aynı ben sende ya. Bi doğru düzgün göremedim. 😂 Sinir oldum 20. Haftaya girdim hala bilmiyorum cinsiyet.