zgr numune genelde ultrason resmi vermiyor diye biliyorum ben hiç gitmedim numuneye ama çok yakın arkadaşım gitti orda doğum yaptı sadece ilk ultrason görüntüsü var başka da vermediler hep bozuk arızalı diyorlar Hasan Akyüz aslında çok iyi bir hekim başhekimlik dahi yapmış ama demek yoğunluktan en iyiler bile öyle davranabiliyor 😔😔