Briahll Esmanur1905 yaa hayırlısı olsun kuzum. Bende yarın öbürgün olurum heralde . İnşallah en kısa zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eder Allah bize de 🌸
Briahll Esmanur1905 amin canım 😊 ben bugün yine test aldım bi ümit ama yapmadım eğer yarın olmazsam pazartesi belki yaparım diye aldım . Ama bende sanmıyorum bu ay pozitif olacağını
Briahll Esmanur1905 adet olursam testi boşa harcamış olmiyim diye düşündüm😂 daha olmadım da sanki olcak gibiyim bakalım 😂 eğer olmazsam yarın sabah yaparım
Kbrasln Aysee10 bizim de Eylül 9 yıl donum 3 yılımıza girecegiz bat 3 Eylül ins gebe olurum da en güzel supriz vermiş olurum
Aysee10 Kbrasln inşallah güzel haberler alırsın 😊 benim pek ümidim yok bu ay hiç belirtim yok bizimde 2. Yılımız olucak 😊
Briahll Esmanur1905 yarın sabah test yapmayı düşünüyorum ben yine . Diyetle spora başlama niyetim var da önce emin olayım ona göre başlıyım dedim😂